Cloridrato di guanidina
Nome di u produttu: Cloridrato di guanidina
Cloridrato di aminoformamidina o cloruru di Guanidinio
Aspettu: groppu biancu o giallasciu.
Dati di pruprietà fisica
1. Caratteru: groppu biancu o giallasciu
2. Puntu di fusione (℃): 181-183
3. Densità relativa (g / ml, 20/4 ℃): 1.354
4. Solubilità: 228g in 100g acqua, 76g in 100g metanolu è 24g in 100g etanolu à 20 ℃. Quasi insolubile in acetone, benzene è etere.
5. Valore PH (4% soluzione acquosa, 25 ℃): 6.4
Proprietà è stabilità
Stu pruduttu hè instabile è pò esse idrolizatu in ammoniaca è urea in soluzione acquosa, dunque a so tossicità hè listessa à quella di l'urea. A guanidina è i so derivati sò generalmente più tossichi cà l'urea.
Scopu: 1. Pò esse adupratu cum'è intermediu di medicina, pesticidi, tintura è altra sintesi organica. Pò esse adupratu per sintetizà 2-Aminopyrimidine, 2-amino-6-methylpyrimidine è 2-amino-4,6-dimethylpyrimidine. Hè un intermediu per a fabricazione di sulfadiazina, sulfametilpirimidina è sulfadimidina.
2. U cloridrato di guanidina (o nitratu di guanidina) reagisce cù cianoacetatu di etile per furmà 2,4-diamino-6-idrossipirimidina, chì hè aduprata per sintetizà l'acidu folicu anti-droga. Pò esse ancu adupratu cum'è agente antistaticu per e fibre sintetiche.
3. Pò esse ancu adupratu cum'è denaturante di proteine.
- Cum'è un forte denaturante in l'esperimentu di l'estrazione di RNA totale. A soluzione di cloridrato di guanidina pò scioglie e proteine, causà danni à a struttura cellulare, danni à a struttura secondaria di a proteina nucleare, dissociata da l'acidu nucleicu, in più, a RNase pò esse inattivata riducendu l'agente cum'è u cloridrato di guanidina.
metudu sinteticu
Aduprendu dicianandiamide è sale ammoniu (cloruru di ammoniu) cum'è materie prime, u cloridrato di guanidina grezza hè statu ottenutu per reazione di fusione à 170-230 ℃, è u pruduttu finitu hè statu ottenutu raffinendu.
Cuntrollu di cuntattu
1. Ùn inspirate micca a polvara
2. Nocivu se inghjuttitu
3. Irritazione di l'ochji
4. Irritazione di a pelle
Prutezzione persunale
1. Usate indumenti protettivi per evità u cuntattu direttu o l'inalazione; 2. Ùn beie micca, manghjate o fumate à u travagliu; 3. Aduprate occhiali di sicurezza