head_bg

prudutti

Proprietà chimiche di p-idrossibenzaldeide

U P-idrossibenzaldeide hè statu adupratu cù successu in medicina, cusmetichi, alimentariu è altri campi, è a so gamma di applicazione hè sempre in espansione. Se vulete dà un pienu ghjocu à e so prestazioni, allora e so proprietà chimiche devenu esse ammaestrate. Per esempiu, i seguenti punti necessitanu attenzione.

1. U P-idrossibenzaldeide hè aromaticu, ciò chì ne face una varietà di spezie o di condimenti alimentari. Cù stu pruduttu, a fragranza serà più forte.

2. Ùn hè micca faciule da scumpressà. Serà sublime sottu pressione nurmale ma ùn si decompone è ùn emette micca in vapore d'acqua. Dunque a so prestazione hè relativamente stabile.

3. Per via di questu, u p-idrossibenzaldeide serà largamente adupratu.

Applicazione di p-idrossibenzaldeide

Queste sò e pruprietà chimiche di p-idrossibenzaldeide. Se ne avete bisognu, pudete truvà un fabbricante prufessiunale per cumprà.

U P-idrossibenzaldeide hè un tipu di sustanza chimica, chì ghjoca un rolu eccezziunale in parechji campi, cum'è spessu adupratu per fà e seguenti sostanze.

1. Fungicida è erbicida

Ciò hè principalmente perchè u p-idrossibenzaldeide hà a funzione di uccidere i batteri, allora pò uccidere rapidamente i batteri o le erbacce quandu hè adupratu per pruduce bactericida o erbicida.

2. Vanillina

Hè un tipu di prufumu, perchè u p-idrossibenzaldeide hà una fragranza speciale, dunque hè assai adattu per fà u prufume. Pò esse ancu adupratu cum'è cumpunente di sapori alimentari è condimenti.

3. Eugenol

Questa hè una droga antibatterica, a dumanda in Cina hè assai grande, chì hè ancu l'incarnazione di u valore medicinali di p-idrossibenzaldeide.

Oltre à i punti sopra citati, u p-idrossibenzaldeide pò esse ancu pruduttu in anisaldeide è in altre sostanze, si pò dì chì a so gamma di applicazione hè assai larga.


Tempu di posta: Aug-08-2020