head_bg

prudutti

Requisiti per un usu sicuru

Attenti à a sicurezza quandu si usa cloridrato di aminoguanidina, perchè hè un chimicu tossicu. Se ci hè un prublema di sicurezza, pò soffre una perdita senza misura. I seguenti sò i requisiti per l'usu sicuru.

1. Avemu da fà un bonu travagliu in prutezzione di sicurezza. U persunale duverà mette un equipagiu di prutezzione per evità u cuntattu direttu cù i chimichi tossichi.

2. Fate un bon travagliu in prevenzione di perdite. Una volta chì si verifica una fuga, porterà minacce di sicurezza per l'ambiente è u persunale.

3. Dopu l'usu, manipule i guanti chì sò stati esposti à cloridrato di aminoguanidina.

U almacenamentu importa

In una parolla, l'usu di cloridrato di aminoguanidina hà rigioni strette è ùn pò micca esse operatu à a ceca. U funziunamentu currettu pò assicurà a sicurezza. Sì avete qualchì domanda, cunsultate un fabricatore chimicu prufessiunale.

Cume una sostanza chimica tossica, u cloridrato di aminoguanidina hà elevati requisiti ambientali per l'archiviazione. S'ellu ùn hè micca almacenatu currettamente, hè faciule affettà e prestazioni è ancu causà incidenti di sicurezza. I dui punti seguenti devenu esse attenti durante a conservazione.

1. Store in un locu frescu

Perchè u cloridrato di aminoguanidina si decompone quandu si riscalda, è hè una sostanza tossica, deve avè un impattu annantu à l'ambiente dopu a decomposizione. Dunque si deve mette in un locu frescu, affinchì ùn ci sia micca volatilizazione di u calore.

2. Sigillatu separatamente

U cloridrato di aminoguanidina deve esse imballatu è sigillatu separatamente. Ùn pò micca esse almacenatu cù altri chimichi. Dopu tuttu, hè tossicu. Hè ancu necessariu di mette segni di avvertimentu di sicurezza in posti visibili in u magazinu. Questu hè un modu efficace per assicurà a sicurezza.

E precauzioni per a conservazione di cloridrato di aminoguanidina sò introdotte quì. Quandu si conserva, ci vole à fà casu à ellu, per assicurà chì e prestazioni ùn sianu micca influenzate.


Tempu di posta: Aug-08-2020